۱۳۸۵ مرداد ۱۸, چهارشنبه

پرستاری

  


بگذار خون بچكد


                        فوّاره وار


از زخم ِ جان ِ من اي جان ِ من!


 


 


تيماردار ِ من !


تسكين ِ مرهم ِ تكرار ِ نام ات


تسكين ِ مرهم لطافت ِ آواي ات


تسكين ِ مرهم ِ عطوفت ِ چشمان ات


تيغي برنده مي شود


از جنس ِ حسرت


با زخم و درد ِ انبوه


در جان ِ من


طاقت ندارم


                 طاقت ندارم


 


 


تيماردار و پرستار ِ من!


بگذار خون شتك بزند


                               فوّاره وار


از جان ِ من اي زخم ِ جان ِ من!


 


 

۴ نظر:

  1. بکار جالب نبود ... نوشته ای بر تکنیک " Pleonasm " به – روزم ... پیپ قرمز

    پاسخحذف
  2. سفارشي شعر ننوشتم . سفارش موضوع دادند فكر كردم با شعر راحتتر بيانش ميكنم ... همينطور هم شد.

    پاسخحذف
  3. salam weblogeton kheyli gashange
    be webloge manam sari bezanid. khoshhal misham ke ono jozve peyvandaton garar bedin
    www.mojerangineofogh.blogfa.com

    پاسخحذف
  4. ba ejazaton man weblogetono jozve peyvandam garar midam
    bye
    baram hatman nazar bedin

    پاسخحذف